Saturday, September 18, 2010

SIAPAKAH AKU..

ASSALAMUALAIKUM..
X JAWAB DOSE...
HAA..
AYAT BEBUDAK...

so, entry kali ni agak kelam kabut sikit ...
siapakah aku..
siapakah kamu..
hooo....


AKU..

aku wanita..
^
(bace ala2 lagu rosa 2 eyh..)
aku perempuan..
aku ad family..
aku ad kengkawan ..
aku ad 'dier'..

aku selalu menangis..
aku selalu ketawa..
aku selalu marah ..
aku ..
aku..
aku..

aku hanyalah aku.. dan kamu .. kamu hanyalah kamu..


chop2!

ape mengarut2 nie..
inilah aku..

dan..

itulah kamu..
kan ..kan..kan..
suka tanyer2..

pernahkah kite tanye kat diri kiter sendiri ..
kenapa kita ad kat dunia nie..
kenapa kita kena hidup..
kenapa kita kena menjalani kehidupan yg..bermacam2lah..
kenapa kita kena ad keluarga dan 'buat keluarga'..
kenapa sumtimes kiter kene ad dier..
kenapa kita nangis bagai nak banjir..
kenapa kita ketawa x hengat dunia..
kenapa kita marah2 x tentu pasal..
keep asking n asking..
perlukah semua itu..
jeng..jeng..jeng..

so,

kalau pernah tanye, ader ker korang jawab...
ader x korang dapatkan jawapan nyer...
JAWAPANNYER IALAH...

tanyerlah diri KAMU sendiri..
jangan tanyer AKU..
 

No comments:

Post a Comment