Tuesday, September 14, 2010

HOME suwet HOME..

Hohooii BLOG....  (hey kat blog jer , aku tawu x der saper pon nak bace blog nie..)

setelah sekain lamer menetap kat uma nenek 2 , akhirnyer dapat jugark aku menjejakan kaki kat umahku yg tercinta nie .. huaaaa... dapat jugark aku peluk bear2...miss u bear...miss me x ..of coz..

miss u 2 niel.... hahaa.. walaupun still call kat saner , tapi rasernyer lain biler kat uma kan.kan.. kan..

bukak jer sculzz nanti , sumer mesty siap ngan plan nak g raya uma saper luu.. uma aku will be d last k...
ingat pesan nie k...

aku balik ngn ayh n adik aku jer ,,, al maklumler upsr nak dekat..dok saner men2 jer, ayh aku suh balek....
mak aku x der .. so, sumer keje uma aku ler kene wat... so, jangan serbu uma aku awal2 ni k....

so, entry kali nie cumer nak ckp yg aku da balik uma jer.. ey ,,ye ker .. jap2... urm 2 jer kot.... hahahaaa....

aku ader ler bace status2 kat fesbuk kan... sumer nak balik uma, alasannyer x nak kener gigit nyamuk ler , x der line ler, x der internet ler.. mcm2 arr.. korang2 ingat x, mase tecik2 dulu , time raya  jer x sabar2 nak balik uma nenek.. 2 lar part yg paling best, time da besar2 gedabak nie, sumer bg bnyk er alasan nak balik uma... n.. temasuk ar aku jugark... heee.. tapi aku kire beruntung jugark, uma nenek aku x der nyamuk,uma nenek aku ader internet , uma nenek aku ader line , uma nenek aku ader letrik,air,sumer 2..makanan2 sumer complete .. astro er x der, tapi x per ,tv3 ader bnyk citer2 bez...kire nie sumer bukan ar alasan nak balik.....alasan aku cume , nak tido ngn bear2.. maklumler kete x muat nak sumbat bear2 yg gemok 2.. hahaa.. pelik2 er alasan aku kan.. lagi satu , uma nenek aku agak sunyi sikit sebab x der org2 ni..mak lang ngn mak ngah n family...kalau dorang ader maybe kurang r sikit rindu aku kat bear2  2 .. mak lang aku balik ari rabu.. urm, esok lar kan... hahaa.. mak ngah aku nun jauh disana..SARAWAK BAH... wahhh...

ok2 lar.. sebelum aku mengarut banyak2 sangat nie.. lebey baek aku chow dulu k.. adios...

No comments:

Post a Comment