Friday, October 15, 2010

~~ ceriter sedey L ~~

fuh..fuh..fuk..
da bezaman tinggal en belog nih..
behabuk sudaa..
sori key..
x bawak bulu ayam segala..
bulu len ader r..
hak..hak..
o.m.g....
x baek tol..
saba-saba

hurm..
aku saje jer buat gile kat atas tuh padahal aku sedey senanye..
korang nak tawu x, x nak x per. aku x cakap ngn kau..

nih sumer pasal jamuan akhir taun 2 ar..
giler aku dibuatnyer.
mane x nyer,,
nie an taun petame aku handle bender besa2 nie..
da jdi ala2 party planner lakkk en..
fuh..
selame nie aku ikut er cakap org, org plan curm ni, aku ikut jer
sampai taun aku , aku buat baik sikit, dorang nak dengar cakap dorang jer..
tu x bole.. ni x bole..
bkn dorang x nak dgr taw , tapi banyak er alasan an..
yg aku nih jenis x sampai ati r .. masalah nyer melibatkan DUIT kot..sensetip tuu..

da lar tuh..
ader sesetengah pihak yg lansung x nak bg kejersama ..
tahukah anda..
KERJESAMA ANDA AMAT DIHARGAI.. 

YANG PALING AKU SEDEY SEKALY..
CIKGU
cikgu sendiri x bg sokongan kat aku..
da dpt tempat...
ade er alasan
da dpt yg murah, x suke itu ini...

yang buat lagi sedey..
aku kene lawan pengawas..
pengawas taun nie buat giler2 grand kot..
ye r ..
walaupon x wat agi..
aku dapat rase r
aku x nak kene komen curm taun lepas
giler2 nyer komen..
tapi 2 bkn aku yg handle
mmg aku akui, taun lps x bes pon!
aku cume x nak bender lame jadi balik .. n.. taun ni aku yg akan kene..
sebab aku yg handle..
kalau ikut kan aku x kesah pon pasal nak lwn2 ngn pengawas tuh..
cume 2 r..
mcm aku ckp tadi..
hurm~~


super sedey nyer part
tadi r
jumper cikgu
n then dier cakap mender yg paling meyakitkan ati kotttt
ntah kenaper
ati batu aku nih berkecai
mcm aku nih da x der funtion sgt
aku nangis kot tadi lepas jumper cikgu
hukhuk..
aku malas r nak citer
buat aku ingat balik, buat aku sedey!
buat ape...
buat bodo sudaa..

YA ALLAH
BERILAH KEKUATAN KEPADA HAMBA- MU INI
AMIN

No comments:

Post a Comment